محفظه های برودتی کرایوژنیک

محفظه های برودتی کرایوژنیک نیتروژن مایع. شرکت تحقیقات و توسعه صنعتی زانیج ، برای اولین بار در کشور موفق به طراحی و ساخت محفظه های برودتی با دماهای تا منفی ۸۰ درجه سانتیگراد با استفاده از تکنیک کرایوژنیک(تبخیر مستقیم نیتروژن مایع)گردید .

 

 

Cryogenic Cooling Test Chambers

     شرکت تحقیقات و توسعه صنعتی زانیج ، برای اولین بار در کشور موفق به طراحی و ساخت محفظه های برودتی با دماهای تا منفی 80 درجه سانتیگراد با استفاده از تکنیک کرایوژنیک (تبخیر مستقیم نیتروژن مایع) گردید .

 

     شرکت تحقیقات و توسعه صنعتی زانیج ، برای اولین بار در کشور موفق به طراحی و ساخت محفظه های برودتی با دماهای تا منفی 80 درجه سانتیگراد با استفاده از تکنیک کرایوژنیک (تبخیر مستقیم نیتروژن مایع) گردید . بهره گیری از روش (تبخیر مستقیم نیتروژن مایع) دارای مزایای بسیاری است . سادگی و عدم نیاز به قطعات مکانیکی , برقی برای تبرید ( کمپرسور ، اواپراتور ، کندانسور و . . . ) ، هزینه کمتر نسبت به سیستم های کمپرسوری ، دستیابی سریع و آسان به دماهای بسیار پایین ( تا منفی 80 درجه سانتیگراد ) ، امکان حصول نرخ های تبرید بسیار بالا و ایجاد شوک های برودتی برای تست قطعات مختلف ، عدم ایجاد برفک و یخ زدگی بر روی قطعات تحت آزمایش و دیگر سطوح محفظه تست ، عدم سمی بودن گاز نیتروژن و عدم مضر بودن آن برای محیط زیست ، امکان تجمیع تست های برودتی ، حرارتی و رطوبتی در یک محفظه تست واحد و . . . ، همگی از مزایای بهره گیری از روش کرایوژنیک (تبخیر مستقیم نیروژن مایع)برای طراحی و ساخت محفظه های برودتی می باشد . 

 

     شرکت تحقیقات و توسعه صنعتی زانیج آمادگی دارد در زمینه طراحی و ساخت انواع محفظه های شبیه سازی شرایط محیطی خاص شامل : محفظه های برودتی ، حرارتی ، رطوبتی ، گرد و غبار و . . . ، بصورت ساده و یا ترکیبی جهت انجام تست های کنترل کیفی قطعات مختلف ، اعم از تست های دوام عمر ، عملکردی و . . . در خدمت صنایع مختلف کشور باشد .

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده